اگر به جای تیلور ، یا رابرت کارداشیان به جای کلوئه ، بیشتر با جاناتان سویفت ارتباط دارید ، آنگاه دنیای هشتگ های املاک و مستغلات می تواند تهدیدآمیز باشد. 👀
# WHydopeoplekeepusingThepoundsigns؟
خوشبختانه ، نیازی به این نیست. در حقیقت ، ما قصد داریم همه آنچه را که باید بدانید در مورد آن "علائم شماره" عجیب و غریب به زبان انگلیسی ساده ، و همچنین یک استراتژی هشتگ برای املاک و مستغلات را دنبال کنید ، که به شما 10 برابر دنبال کنندگان خود در اینستاگرام ، توییتر ، و فراتر.
بنابراین کلاه خود را به عقب برگردانید ، عنکبوت مورد علاقه خود را بگیرید و اجازه دهید در ابتدا شروع کنیم.
به هر حال املاک و مستغلات هشتگ چیست؟ 🤔
هشتگ های املاک و مستغلات کلمات یا عباراتی هستند که قبل از یک علامت # وجود دارد ، که سایت های رسانه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام ، توییتر و پینترست از آنها برای طبقه بندی پست ها در موضوعات جداگانه استفاده می کنند. سایر کاربران می توانند برای دیدن همه پست های مربوط به آن موضوع ، بر روی آن هشتگ ها کلیک کنند.
97 لیست برتر املاک و مستغلات برای توییتر ، اینستاگرام و Pinterest: 2019
خوب ، حالا که شما اصول اولیه را می دانید ، اجازه دهید نگاهی بیندازیم که واقعاً برای چه اینجا آمده اید ، هشتگ های املاک و مستغلات!
در حالی که ممکن است شما وسوسه شوید فقط لیست ما را کپی و جای گذاری کرده و به عقب برگردید و از طریق MLS بروید ، این یک اشتباه خواهد بود. از این گذشته ، هشتگ های فوق العاده می تواند برای از بین بردن حساب های رسانه های اجتماعی شما بسیار مفید باشد ، اما یادگیری نحوه استفاده از آنها به همان اندازه هشتگ های مهم است. آره واقعا.
بنابراین در صورت لزوم کپی و چسباندن ، اما به یاد داشته باشید که برای یادگیری برخی از استراتژی های هشتگ قدرتمند ، 10 برابر پیروان خود را در توییتر ، اینستاگرام و پینترست یاد بگیرید.
باشه ، این تنها سخنرانی من بود وعده. در اینجا بهترین هشتگ های املاک و مستغلات برای سال 2019 آورده شده است:
eneral real estate hashtags
- #realty
- #brokerage
- #realestate
- #listing
- #greatvalue
- #Realtors
- #NAR
- #luxuryrealestate
- #mansion
- #HUDhome
- #foreclosure
- #househunting
- #makememove
- #luxuryliving
- #homegoals
- #housegoals
- #investmentproperty
- #emptynest
- #broker
- #realestateagent
- #locationlocationlocation
- #FSBO
- #ICNY
Listing hashtags for real estate
- #openhouse
- #offmarketlisting
- #pocketlisting
- #newlisting
- #homeforsale
- #renovated
- #marblecounters
- #eatinkitchen
- #motherinlawsuite
- #petfriendly
- #dogsokay
- #catsokay
- #condo
- #coop
- #twofamily
- #midcenturymodern
- #colonial
- #Victorian
- #bungalow
- #shotgunshack
- #starterhome
- #cashcow
- #caprate
- #dreamhome
- #fixandflip
- #turnkeyinvestment
- #curbappeal
- #justsold
- #selling
- #townhouse
- #brownstone
- #frontporch
- #parking
- #pool
Neighborhood hashtags
- #walkableneighborhood
- #walkscore
- #HOA
- #treelinedstreets
- #downtown
- #uptown
- #yourneighborhood + style of home
- #yourneighborhood + real estate
- #yourneighborhood + home for sale
- #yourneighborhood + realty
- #yourneighborhood + life
- #yourneighborhood + living
- #closest big city + real estate
- #closest big city + home for sale
- #closest big city + realty
- #closest big city + life
- #closest big city + living
- #prettyarea
- #closetothebeach
- #greattransportation
Branding hashtags for real estate
- #yourbrokerage
- #realestateexperts
- #referrals
- #yourpersonalbrand
- #reducedfee
- #discountbroker
- #your farm area + expert
- #your farm area + brokerage
- #your farm area + personal branding
Fun real estate hashtags
- #wontlast!
- #callnow!
- #bringthedog
- #poochfriendly
- #freecookies
- #freewine
- #motivationmonday
- #thursdaythoughts
- #justRealtorthings
- #riseandgrind
- #condogoals
هشتگ دارای املاک عمومی
- # کمبود
- # کارگزاری
- #مشاور املاک
- # لیست بندی
- # گرگ
- # متقاضیان
- #NAR
- #luxuryrealestate
- # عمارت
- #HUDhome
- #سلب حق اقامه دعوی
- # خانه_خونه
- #makememove
- #luxuryliving
- # هومو
- # خانه_خونه
- #دارایی های سرمایه گذاری
- #لانه ی خالی
- #دلال
- # واقعیت_انتقال
- #locationlocationlocation
- #FSBO
- #ICNY
لیست هشتگ برای املاک و مستغلات
- #openhouse
- #offmarketlisting
- # لیست_کتاب
- # لیست جدید
- #homeforsale
- # تازه شده
- #marblecounters
- # آشپزخانه
- #motherinlawsuite
- # دوستانه
- #dogsokay
- #catsokay
- # کوندو
- # روبرو
- # توفیلمی
- #midcenturymodern
- # رنگی
- # ویکتوریا
- #bungalow
- #shotgunshack
- #starterhome
- # کاشکو
- # کپاتری
- #خانه رویایی
- #fixandflip
- #turnkeyinvestment
- # مشکوک
- # عادلانه
- # فروش
- #townhouse
- #brownstone
- #ایوان
- #توقفگاه خودرو
- #استخر
هشتگ های محله
- #walkablene محله
- #walkscore
- # هوا
- #treelinedstreets
- #مرکز شهر
- #بالای شهر
- # محله شما + سبک خانه
- # محله + شما
- # محله شما + خانه برای فروش
- # محله_مردم + املاک
- # محله_ زندگی شما
- # محله شما + زندگی
- # بهترین شهر بزرگ + املاک و مستغلات
- # بهترین شهر بزرگ + خانه برای فروش
- # بهترین شهر بزرگ + realty
- # بهترین شهر بزرگ + زندگی
- # بهترین شهر بزرگ + زندگی
- #prettyarea
- #نزدیک ساحل
- #greattransportation
علامت های تجاری تجاری در مورد املاک و مستغلات
- #Yourbrokerage
- # واقعیت_مستقیم
- # مرجع
- #yourpersonalbrand
- #reducedfee
- #discountbroker
- # منطقه مزرعه شما + متخصص
- # منطقه مزرعه شما + کارگزاری
- # منطقه مزرعه شما + مارک شخصی
هشتگ سرگرم کننده املاک و مستغلات
- # ناگهان!
- #الان تماس بگیر!
- #bringthedog
- # دوستانه
- # فریباسی
- # مجانی
- #motivationmonday
- # روز_روز
- #justRealtorthings
- #riseandgrind
- #condogoals
نحوه استفاده از هشتگ برای بستن معاملات بیشتر
خوب ، تا کنون ما اصول اولیه هر کسی را که در رسانه های اجتماعی تازه کار بوده است پوشش داده ایم و به شما یک هشتگ برتر از املاک و مستغلات داده ایم. حال ، بیایید به برخی از بهترین روشهای مهم بپردازیم تا بتوانید در واقع از این هشتگ ها برای بستن معاملات بیشتر در سال 2019 استفاده کنید.
1. از هشتگ های خیلی زیاد استفاده نکنید
از آنجا که هشتگ ها روش بسیار خوبی برای دسترسی مخاطبان خود و گسترش رسانه های اجتماعی شما هستند ، ممکن است شما وسوسه شوید که پست های خود را پر از آن کنید. نکن
در سال 2019 ، سایت های رسانه های اجتماعی به اندازه کافی هوشمند هستند که می توانند بگویند چه کسی از هشتگ برای بهبود پست خود استفاده می کند و چه زمانی افراد به سادگی اقدام به اسپم کردن سایت می کنند. ممکن است پست خود را به دلیل داشتن هشتگ های زیاد پرچم گذاری یا حذف نکنید ، اما در یک نقطه مشخص آنها را نادیده می گیرید.
اگرچه این باید دلیلی کافی برای استفاده از هشتگ های کم مصرف باشد ، به یاد داشته باشید که مخاطبان شما می توانند هشتگ های شما را نیز مشاهده کنند. فکر می کنید اگر یک میلیارد و هشتصد و هشتاد و نه مرتبط با آن داشته باشند ، درباره پست شما قضاوت می کنند؟ اگر مانند اسپم حدس زده اید که آن را تازه تبدیل کرده اید ، به پشت خود یک گودال بدهید.
2. تعداد ایده آل هشتگ ها برای استفاده در اینستاگرام چیست؟
قبل از تصمیم به نوشتن این مقاله ، می دانستیم که این سؤال اول ، دوم و احتمالاً 75 خواهد بود.
چه تعداد هشتگ باید از Realtors در اینستاگرام استفاده کنند؟
این فقط یکی از آن سؤالاتی است که اگر از پنج نفر بپرسید ، ده جواب برای شما به دست خواهد آورد.
خوشبختانه ، جواب آنقدرها که ممکن است فکر کنید پیچیده نیست (یا به همان اندازه مهم).
اینستاگرام در هر پست حداکثر سی (30 !!) آیا باید در هر تصویر از بچه گربه بچه زاده خود که به اینستاگرام اضافه می کنید ، 30 هشتگ بزنید؟
خب نه. در واقع ، لطفاً این کار را نکنید. در حالی که ممکن است شما در اینستاگرام جریمه نشوید (هیئت منصفه هنوز هم درباره این که آیا آنها این کار را انجام می دهند یا خیر) مجازات می شوند ، این باعث می شود بیشتر از کمی ناامید به مخاطبان خود نگاه کنید.
تجزیه و تحلیل توسط شرکت بازاریابی بین المللی Track Maven نشان داد که پستهایی با 9 هشتگ بیشترین جذابیت را در رسانه های اجتماعی کسب کرده اند.
گفته می شود ، لازم نیست دقیقاً 9 هشتگ برای گرفتن توپ های چشم روی پست های خود وارد کنید.
در عوض ، شما باید برای هر پست حدود 10 هشتگ شلیک کنید. اگر می خواهید یک لیست یا یک خانه باز را تبلیغ کنید ، ممکن است بخواهید شانس خود را کمی فشار داده و از 15 یا 20 استفاده کنید ، اما در این مرحله ممکن است فکر کنید که چند دلار را برای تبلیغ پست خود قرار دهید.
3. به یاد داشته باشید از هشتگ هایی استفاده کنید که منطقه مزرعه شما را هدف قرار دهند
اگر چیزی از این مقاله یا هر مقاله دیگری درباره بازاریابی املاک و مستغلات به خاطر دارید ، بگذارید اینگونه باشد. اگر شما مخاطبان محلی را هدف قرار نمی دهید ، ممکن است حتی نگران نباشید.
در مورد آن فکر کنید شما یک کارشناس محلی در املاک و مستغلات بیش از حد هستید ، درست است؟ هدف شما بسیار ساده است برای فروش خانه های بیشتر
تنها راهی که پست های رسانه های اجتماعی به شما در فروش بیشتر خانه ها کمک می کند ، این است که اگر در مقابل افرادی باشید که می خواهند در منطقه مزرعه شما زندگی کنند یا در خانه خود حاضر شوید. عادت زنانه. اینستاگرام شما می تواند 50،000 دنبال کننده داشته باشد اما اگر هیچ یک از آنها در آن زندگی نکنند یا نمی خواهند در منطقه مزرعه شما زندگی کنند ، ممکن است صفر هم داشته باشند.
محلی چقدر محلی است؟
اینکه چقدر با هشتگ های محلی به آنجا می روید کاملاً به منطقه مزرعه شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، افرادی که در منهتن کار می کنند می توانند از هشتگ پایین تا سطح خیابان استفاده کنند. برای آنها استفاده از هشتگ هایی مانند #parkavenue یا #centralpark هیچ فکری ندارد.
اگر در منطقه ای حومه شهر یا روستایی قرار دارید ، احتمالاً زیاد نمی توانید از استفاده از هشتگ مانند # بزرگراه101 به همان اندازه کشش کنید. درعوض ، روی منطقه بزرگتر متمرکز شوید ، یا سعی کنید محلات کوچکی را پیدا کنید که افراد محلی آنها را بدانند و به آنها پاسخ دهند.
از هشتگ های محلی به صورت کم استفاده کنید
هدف استفاده از هشتگ های محلی این است که پست های خود را در مقابل افرادی که در آن زندگی می کنند ، یا به منطقه مزرعه شما علاقه مند هستند ، بدست آورید. از آنجا که مخاطبان زیادی را می خواهید ، ممکن است وسوسه شوید تا حد ممکن کلمات کلیدی محلی را در پست های خود وارد کنید. نکن
به من اعتماد کنید ، تلاش برای پر کردن بیش از حد بسیاری از هشتگ های محلی به پست های شما ، به شما در دیدن افراد بیشتر کمک نمی کند. سایت های رسانه های اجتماعی به اندازه کافی هوشمند هستند که می توانند تاکتیک های مربوط به هرزنامه را مانند این بدانند.
یک تا سه هشتگ محلی باید کار را انجام دهند.
4. به یاد داشته باشید که با هشتگ ها به خصوص در توییتر سرگرم شوید
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می بینیم نمایندگان مسکن جدید در رسانه های اجتماعی مرتکب می شوند ، این است که آنها از هشتگ هایی مانند تهیه کتاب در کتابخانه استفاده می کنند. در حالی که باید اطمینان داشته باشید که هشتگ های شما به دسته بندی پست شما کمک می کند ، به یاد داشته باشید که مخاطبان شما می توانند آنها را ببینند. شما نمی خواهید به عنوان یک مته سوراخ شوید؟
بنابراین به یاد داشته باشید که با هشتگ تفریح کنید. ممکن است فقط در توصیف خلق و خوی ، # خوشبخت بودن یا تبریک گفتن به یک همکار یا یکی از دوستان خود برای تبلیغ ، #crushingit ، سعی کنید در بعضی از هشتگ ها آبپاش کنید.
تعطیلات ، سوپر کاسه و روندهای زودگذر نیز بهانه خوبی برای نه تنها ارسال پست های شما بلکه برای نشان دادن شخصیت شما نیز هستند.
5. برای برجسته کردن بهترین ویژگی های لیست خود از هشتگ استفاده کنید
راه عالی دیگر برای استفاده از هشتگ ها نشان دادن ویژگی های جالب لیست شما یا شاید دسته ای از لیست هایی باشد که شما فقط دوست دارید. (با اجازه البته.)
به عنوان مثال ، ممکن است شما بخواهید هشتگ هایی مانند # fireplace یا #countrylife را برای یک لیست منزوی در کشور درج کنید ، یا شاید چیزی مانند #duplex یا #industrialchic برای توسعه جدید فضای لوازمان در مرکز شهر باشد.
اگرچه این ممکن است یک ترافیک محلی برای شما به وجود نیاورد ، ممکن است به شما کمک کند در مقابل دنبال کننده هایی که در معماری ، طراحی داخلی یا DIY از علاقه های مشابهی برخوردار هستند ، استفاده کنید.
6. چگونه می توان هشتگ های محبوب را برای استفاده مخاطبان و رقابت های خود پیدا کرد
از آنجا که سایت های رسانه های اجتماعی به خوبی ، اجتماعی هستند ، با استفاده از هشتگ های معروف که مخاطب یا رقابت شما استفاده می کند ، می توانید تعداد بیشتری چشم (محلی) به محتوای شما بدست آورید.
چشم های بیشتر = پول بیشتر.
بنابراین ، دقیقا چگونه می فهمید مخاطبان و رقابت های شما در اینستاگرام از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند؟ ساده. شما آنها را جاسوسی می کنید.
چگونه در هشتگ املاک و مستغلات محبوب و محلی را در اینستاگرام بیابید
من می دانم که شما انتظار دارید چیزی کمی از فناوری پیشرفته تر باشد ، اما در پایان روز بهترین و شاید بهترین راه برای جلب مخاطب محلی در رسانه های اجتماعی این است که بفهمید آنها چه مشترکاتی دارند.
هنگامی که یک لیست بزرگ خوب از کلمات کلیدی استفاده می کنید ، محلی می توانید به منطقه جستجوی اینستاگرام بروید و برخی از کلمات کلیدی را وصل کنید. پس از انجام این کار ، اینستاگرام به شما هشتگ هایی می دهد که از آن استفاده می کنند یا به آن کلمات کلیدی مربوط می شوند.
نحوه یافتن املاک و مستغلات محبوب و محلی در هشتگ در توییتر
خوشبختانه ، توییتر روند پیدا کردن هشتگ های محبوب محلی را آسان تر می کند. در سمت چپ فید توییتر شما یک ستون در حال تغییر وجود دارد به نام "روند". روندهای مختلف موضوعات محبوب و پرطرفدار متناسب با محتوایی را که شما ارسال می کنید و افرادی که دنبال می کنید نشان می دهد. از آنجا که یک تن از محتوای املاک و مستغلات ارسال می کنید ، فیدهای توییتر مربوط به املاک و مستغلات را دنبال کنید و یک تن از پیروان محلی خود را دنبال کنید ... خوب ، آن نوار کناری کوچک بهترین دوست شما جدید است.
تعداد وب سایت های دیگری نیز وجود دارند که ادعا می کنند هشتگ های مخفی را ارائه می دهند و شما را در یک هفته یک میلیون دنبال کننده دریافت می کنند. در بیشتر قسمت ها ، این سایت ها فقط هشتگ هایی را از روندهای توییتر بیرون می کشند. واقعاً ارزش وقت و تلاش را ندارید مگر اینکه بخواهید پول برای نرم افزار سخت افزار آنالیز بپردازید.
7. هشتگ هایی که معمولاً استفاده می شوند را ذخیره کنید تا بتوانید در پست های خود کپی / چسباندن کنید
از آنجا که احتمالاً وارد کردن داده در لیست اولویت های شما در هفته زیاد نیست ، با کپی کردن هشتگ هایی که فکر می کنید زیاد استفاده خواهید کرد ، در وقت و درد مچ دست خود را صرفه جویی کنید.
حتی بهتر ، گروههایی از هشتگ ایجاد کنید که می توانید بارها و بارها از آن در پست های مشابه استفاده کنید. چرا هر بار که درباره یک خانه باز یا لیست جدید می نویسید ، چرخ را دوباره اختراع می کنید؟
استراتژی های هشتگ برای Realtors در اینستاگرام ، توییتر و Pinterest
در اکثر موارد ، استفاده از هشتگ های املاک و مستغلات بین سایت های رسانه های اجتماعی تفاوت چندانی ندارد. هشتگ های معروف را پیدا می کنید ، آنها را به پست های خود اضافه می کنید و پیدا می شوید.
گفته می شود ، چند سؤال وجود دارد که شیوه دستیابی هر سکو از هشتگ هایی که ارزش دانستن آن وجود دارد. در اینجا چند روش وجود دارد که هر یک از این سکوها با هشتگ هایی متفاوت رفتار می کند.
اینستاگرام
برخلاف توییتر ، اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد تا هشتگ هایی را که دوست دارند دنبال کنند. اگرچه این ممکن است خیلی مهم به نظر نرسد ، در واقع می تواند به شما کمک کند یک مخاطب منظم برای محتوای خود ایجاد کنید.
بیایید بگوییم که شما به طور مرتب از هشتگ در مورد یک میکرو محله محلی یا حتی یک خیابان محلی استفاده می کنید که به خوبی شناخته شده است. کاربران ممکن است در میان این هشتگ ها گنگ بزنند و سپس voila شوند ، محتوای شما اکنون در فید آنها ظاهر می شود. بهترین بخش این است که از آنجا که تعداد کمی از افراد باید از هشتگ های محلی استفاده کنند ، رقابت چندانی نخواهید داشت.
همچنین می توانید هشتگ را به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید ، زیرا لینک ها مجاز نیستند. البته هشتگ های املاک و مستغلات محلی و محبوب به بهترین وجه کار می کنند ، اما ممکن است شما در نظر داشته باشید که هشتگ منحصر به فرد خود را برای برند شخصی خود ایجاد کنید.
#KellySampsonRealtor ممکن است امروز پست های شما را جمع کند ، اما اگر شما پیروان خود را به استفاده از آن ترغیب کنید ممکن است در آینده افرادی را که در ستایش شما می خوانند ، جمع کند.
توییتر
برخلاف اینستاگرام ، توییتر به کاربران اجازه نمی دهد هشتگ هایی را که می خواهند بیشتر در فیدهای خود ببینند ، دنبال کنند. اگر می خواهید هشتگ را در توییتر دنبال کنید ، باید از یک برنامه شخص ثالث مانند TweetDeck استفاده کنید.
به غیر از این ، تنها تفاوت واقعی بین استفاده از هشتگ در توییتر و اینستاگرام این است که هشتگ در حساب شما در توییتر حساب می شود. اگر فقط توییت می کنید یک عکس خوب است ، اما اگر حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشید می تواند درد باشد.
پینترست
از طرف دیگر ، Pinterest یک حیوان متفاوت است. به جای تمرکز بر تعامل و تعامل اجتماعی ، Pinterest بیشتر شبیه یک موتور جستجوی بصری است. از آن به عنوان جستجوی تصویر Google استفاده کنید که می توانید آنرا انتخاب کنید.
در حالی که شما باید در توصیف پین خود از 500 نویسه استفاده کنید ، هشتگ ها به سمت آن تعداد حساب می شوند ، بنابراین بیش از حد از آن خودداری نکنید. چهار یا پنج باید کافی باشد. همچنین ، چهار هشتگ اول در زیر جستجوی شما نشان داده می شوند ، اطمینان حاصل کنید که آنها صدای اسپم نیستند!
می توانید با جستجوی #yoursearchterm در نوار جستجوی Pinterest ، هشتگ های محبوب یا محلی را در Pinterest پیدا کنید. به طور کلی ، شما باید هشتگ هایی را که به پین شما مربوط می شود ، هدف قرار دهید ، تعداد خوبی از جستجوها داشته باشید و از نظر ایده آل محلی هستند.
مشاوره در مورد املاک و مستغلات هشتگ برای Pinterest از لیلی استرن
لیلی استرن، بازاریابی دیجیتال دانشیار، T او نزدیک "در پینترست، شما می توانید در نوار جستجو کنید تا ببینید چه موضوعات می روند استفاده کنید. روی نوار کلیک کنید ، و ایده های روند ظاهر می شوند. روندی پیدا کنید که مربوط به محصول / وبلاگ / موضوع شما باشد و بر روی آن کلیک کنید. پس از انجام این کار ، یک سری از جستجوهای پیشنهادی در کادرهایی در زیر نوار جستجو ظاهر می شوند. از این پیشنهادات به عنوان هشتگ استفاده کنید (به همراه یک هشتگ برای روندی که روی آن کلیک کردید) تا مستقیماً به افرادی که در جستجوی چیزهایی که بیشتر مربوط به محتوای شما هستند بپردازید. Pinterest غالباً محتوای خود را براساس تاریخ مرتب می کند ، بنابراین اگر چیزی را با یک هشتگ دارای گرایش ارسال کنید ، بسیاری از افراد محتوای جدید شما را می بینند! این یک راه خوب برای فورا جلوی تماشاگران جدید و بزرگتر است که ممکن است هنوز درباره شما یا محتوای شما آگاهی نداشته باشند. "
لینکدین
اگر در جایی وجود داشته باشد که مأمورین املاک و مستغلات باید پست کنند اما این کار را نمی کنند. از این گذشته ، بر خلاف سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام ، راه های کمتری برای براق کردن مطالب شما وجود دارد.
شگفت آور ، شما می توانید (و باید) از هشتگ در Linkedin نیز استفاده کنید تا هدف خود را باریک کنید و در فیدهای صحیح ظاهر شوید. به خاطر داشته باشید که مخاطبان شما ممکن است کوچکتر باشند ، و همه نمی خواهند روزانه چندین بار لینکدین را بررسی کنند ، همانطور که ممکن است اینستاگرام را بررسی کنند ، اما این واقعیت که Linkedin برای توسعه حرفه ای است کمک می کند تا یک تجارت جدی مانند لحن برای محتوای خود حفظ کنید.
برخی از نکات اساسی هشتگ برای لینکدین شامل استفاده نکردن از علائم نگارشی از جمله هشتگ در کپی ، هشتگ های شما را کوتاه نگه دارید و تعداد زیادی از آنها را شامل نمی شود.
بیش از شما
آیا یک هشتگ بزرگ املاک و مستغلات پیدا کرده اید که می خواهید به اشتراک بگذارید؟ آیا به دنبال کمک بیشتری برای استفاده از آنها هستید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!