دیجیتال مارکتینگ شمال -املاک مارکت شمال -تور مجازی

آموزش مشاورین املاک - روشهای فروش فوری - غعالیت شبکه های اجتماعی - همکاری در فروش - تور های مجازی 360

دیجیتال مارکتینگ شمال -املاک مارکت شمال -تور مجازی

آموزش مشاورین املاک - روشهای فروش فوری - غعالیت شبکه های اجتماعی - همکاری در فروش - تور های مجازی 360

دیجیتال مارکتینگ شمال -املاک مارکت شمال -تور مجازی

شهرستان آمل و دیجیتال مارکتینگ شمال و ستار محمدی -دیجیتال مارکتینگ شمال -املاک مارکت شمال - کلینیک املاک

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندها

ترفندهای نمایندگان املاک

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۲۱ ق.ظ

ترفندهای نمایندگان املاک

در کل ، نمایندگان املاک کار خوبی را در کمک به شما در خرید و فروش خانه انجام می دهند. اما آنها همچنین نبوغی در فشردن هر سکه احتمالی از شما و یا اینکه شما را برای فروش مناسب برای آنها تسویه کنند - کارت های خود را نزدیک به قفسه سینه خود نگه دارید و یاد بگیرید که قبل از بیرون کشیدن ترفندهای خود را پیدا کنید.

فروش ترفندهای نمایندگی املاک و مستغلات

شلاق زدن شما به دیوانگی

این کار نمایندگان املاک است که حول و حوش یک ملک ایجاد کنند. آنها ممکن است سعی کنند این کار را با ایجاد تصور انجام دهند که بسیاری از مردم در حال مشاهده این ملک و با قرار ملاقات نزدیک به هم هستند. آنها به جای اینکه از طریق یک بار پیشنهادات خود را ارائه دهند ، ممکن است سعی کنند "پیشنهادهای بسته شده" را معرفی کنند ، این امر شما را در مقابل خریداران دیگر قرار می دهد بدون اینکه بدانید که آنها چقدر حاضر به ارائه هستند. روزهای آزاد همچنین می تواند برای ترغیب خریداران به عمل سریع و وارد شدن به جنگ پیشنهادات کار کند.

اگر می خرید ، متمرکز بمانید و سعی کنید تحت تأثیر قرار نگیرید. همه اینها با هدف بدست آوردن بهترین قیمت برای فروشنده - این کار آنهاست. بنابراین به خاطر داشته باشید که چه چیزی را می توانید پرداخت کنید و به این امر می چسبید - هیچ دلیلی برای به دست آوردن خانه رویایی خود ندارید اگر در این صورت تا آخر عمر فقیر شوید. پیدا کردن بهترین پاسخ به سئوالات یک عامل املاک و .

صحبت کردن از بهترین معامله

هرگز به آنها اجازه ندهید که خط اصلی شما (اگر می فروشید) یا حداکثر بودجه خود را (در صورت خرید) بدانید. در غیر این صورت شانس این است که شما مجبور شوید برای آن حل و فصل کنید.

اگر در حال فروش هستید ، مهم است که در همان صفحه هستید. آیا اولویت شما دریافت حداکثر قیمت یا فروش در سریعترین زمان ممکن است؟ از پیدا کردن دستور کار نمایندگان با خرید در اطراف خود برای یافتن عامل مناسب برای شما خودداری کنید. دریافت ارزیابی درست و یک استراتژی فروش مناسب برای شما مهم خواهد بود. عملکرد نمایندگان املاک محلی را در کد پستی خود با استفاده از خدمات رایگان Estateagent4me ما پیدا  کنید و مقایسه کنید - مقایسه نرخ موفقیت ، روزهای متوسط ​​برای فروش ،٪ دستیابی به قیمت درخواست و هزینه های معمولی نمایندگان املاک در منطقه خود.

اختراع فانتوم ارائه می دهد تا پیشنهاد شما را بالا ببرد 

پیشنهاد زیر قیمت شما پذیرفته شده است ، املاک خریداری شده خارج از بازار است و همه چیز بخار قبل از اتمام است. هفته بعد ، نماینده املاک تماس می گیرد تا بگوید کسی که قبلاً ملک را مشاهده کرده است ، پیشنهاد چند هزار پوندی بالاتر از مال شما را ارائه داده است. اگر گمان می کنید این یک پیشنهاد دروغین است ، نماینده املاک را به چالش بکشید و از آنها بخواهید اثبات وجود این شخص ثالث را ببینید و آنها مایل به ارائه پیشنهاد بالاتر هستند. آنچه را که یکی از کاربران ما در این شرایط انجام داده است بخوانید.

چه واقعی و چه فریب ، غرق شدن ، افسرده کننده است و می تواند برای شما هزینه ای داشته باشد. چندین گزینه برای کاهش احتمال گاززدایی وجود دارد اما هزینه آنها وجود دارد - به Gazumping مراجعه کنید : این چیست و چگونه باید از آن جلوگیری کرد .  

برخی از نمایندگان املاک "منشور خوب" را معرفی کرده اند. هر دو طرف سپرده ای را پرداخت می کنند که اگر فروش را از دست ندهند ، آنها را از دست می دهند. امن نیست اما ممکن است به شما کمک کند افرادی را که در مورد معامله جدی نیستند از بین ببرید.

گزینه دیگر توافق نامه  قفل کردن است که به موجب آن فروشنده باید در حین اتمام معامله ، ملک را برای مدت زمان محدود از بازار خارج کند. شما باید سریع حرکت کنید تا همه کارهای خود را قبل از پایان دوره زمانی انجام دهید. جوانب مثبت و منفی را با وکیل خود در میان بگذارید.

اتحاد HomeOwners در تلاش است تا دولت خود را برای پایان دادن به هرج و مرج خرید و فروش منازل با دولت همکاری کند. می توانید اطلاعات بیشتری درباره کمپین ما در اینجا بخوانید.

برای استفاده از دلالان وام مسکن آنها را تحت فشار قرار می دهد 

به گزارش برخی از نمایندگان املاک و مستغلات مبنی بر فشار آوردن مردم به استفاده از خدمات وام مسکن ، گفته شده که آنها رفتار ترجیحی خواهند گرفت یا بدتر از این ، ادعا می کنند مایل نیستند با آنها همکاری کنند مگر اینکه این کار را انجام دهند. اعمال فشار ناخواسته از این طریق غیرقانونی است. به هر معنی قبل از خرید ، از مشاور مشاور وام مسکن املاک دریافت کنید ، اما این را بخاطر بسپارید که:

  • آنها ممکن است انتخاب وامهای باریک تری از وامها داشته باشند تا اگر به آنجا نزدیکتر نگاه کنید
  • ممکن است هزینه مشاوره ای برای مشاوره آنها وجود داشته باشد ، در حالی که برخی از کارگزاران وام های رهنی و بانک ها می توانند مشاوره وام را به صورت رایگان ارائه دهند

همچنین توجه داشته باشید که اتهامات دلالان وام مسکن و کارگزاران املاک و مستغلات همکاری نزدیکی وجود دارد ، در مورد بودجه خریداران بالقوه به طور آشکار بحث می کنید تا بتوانید هرچه بیشتر پول از خریدار داشته باشید. بنابراین ، دوباره بدانید که چه معامله ای را می توانند ارائه دهند در حالی که به یاد داشته باشید که شما  هیچگونه تعهدی  برای قبول پیشنهادهای رهنی آنها ندارید .

برای اطلاعات بیشتر در این مورد راهنمای ما را بخوانید "چرا باید از خدمات املاک و مستغلات اجتناب کنید"

به شما تبلیغات اضافی می فروشید

اگر خانه شما در حال فروش نیست شاید لازم باشد که در مورد تغییر تاکتیک های خود فکر کنید. نماینده املاک و مستغلات شما ممکن است به شما بگوید که اگر بیشتر به آنها بپردازید می توانند کارهای بیشتری برای تبلیغات ملک شما انجام دهند.

در مورد این موضوع سخت فکر کنید: چرا آنها تاکنون هر کاری که ممکن است انجام داده اند برای بازاریابی اموال شما نیستند؟ و اگر هنوز پیشنهادی دریافت نمی کنید ، پول اضافی قابل استرداد است؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۱
satar محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی