دیجیتال مارکتینگ شمال -املاک مارکت شمال -تور مجازی

آموزش مشاورین املاک - روشهای فروش فوری - غعالیت شبکه های اجتماعی - همکاری در فروش - تور های مجازی 360

دیجیتال مارکتینگ شمال -املاک مارکت شمال -تور مجازی

آموزش مشاورین املاک - روشهای فروش فوری - غعالیت شبکه های اجتماعی - همکاری در فروش - تور های مجازی 360

دیجیتال مارکتینگ شمال -املاک مارکت شمال -تور مجازی

شهرستان آمل و دیجیتال مارکتینگ شمال و ستار محمدی -دیجیتال مارکتینگ شمال -املاک مارکت شمال - کلینیک املاک

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندها

آشنایی با 360محصولات شما

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ق.ظ

360 درجه چرخش محصول ما را می توان در بسیاری از استفاده می شود. آنها ایده آل برای محصولات که جالب به اطراف نگاه های شکل و پیچیدگی آنها هستند. محصولات مانند لباس و کفش خود را قرض دادن به خوبی به عکس محصول 3D، بلکه لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و مبلمان می تواند به خوبی به 360 درجه عکس محصول پردازش شده است.مشتریان ما ادامه به ما خیره با محصولات منحصر به فرد، شما هم می توانید؟

فروشگاه های آنلاین
برای محصولات خاص 360 انیمیشن درجه می تواند یک راه بسیار عالی برای دادن یک مشتری تصور از کل محصول.ساخته شده در کنترل یک مشتری می توانید خود را انتخاب کنید که طرف این محصول که مشاهده شده است. خطر خرید کاذب کمتر و جلوگیری از ناامیدی. بدیهی است، این گزینه گران تر از یک تصویر محصول است و باید به دقت مورد توجه است که محصولات به اینجا می آیند به واجد شرایط. مطالعات نشان داده اند که تبدیل با علاوه بر این از یک محصول با کیفیت بالا عکس 360 درجه افزایش می دهد.

وب سایت شرکت
در یک وب سایت شرکت، محصولات البته باید در بهترین حالت آن است. بازدید کنندگان شما باید مراجعه به وب سایت خود را به عنوان یک حزب تجربه و انیمیشن 360 درجه قطعا می تواند کمک کند.

علاوه بر این، 360 انیمیشن درجه ایده آل برای نمایش تصاویر و ویژگی های محصولات خود را های مختلف است. فکر می کنم از یک تلفن که می چرخانیم قطعات متحرک باز و یا دیگر.

کاتالوگ آنلاین
علاوه بر تصاویر محصول می توانید 360 انیمیشن های درجه به خوبی مورد استفاده قرار گیرد برای آوردن محصولات را به تصویر. این تصور که یک بازدید کننده می شود یک انیمیشن 360 درجه است چند بار بزرگتر از تصاویر محصول متعدد.

برنامه های کاربردی کسب و کار داخلی
می توانید انیمیشن های 360 درجه در توضیح داخلی در محصولات یا فرآیندها شرکت خود را استفاده کنید. 360 انیمیشن های درجه را می توان بر روی هر کامپیوتر نمایش داده شود. فکر می کنم برای مثال مصنوعی، جواهرات یا برنامه های دیگر که در آن شما یک کپی از سهام ندارند به طور مستقیم. همچنین، برای صفحه نمایش از برنامه های کاربردی و پردازش یک انیمیشن 360 درجه می توانند حامی. همچنین در سفر مشتری خود را از شما برداشت محصول خود را (بازدید کنندگان) در همه طرف نشان می دهد.

iran3d360.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی